USA #2

3:07 Unknown 9 Comments

Po dlouhé době Ahoj! Omlouvám se, ale tenhle týden byl vyčerpávající (takových testů -.-, včera jsem přijela v devět večer a to po škole, zkouškách z angličtiny a pole dancu auuuu) Ale to je jedno jsem tu! A s článkem! :)
 Hahaha 😂 This year!!✈️

Sobotní dopoledne...čas, kdy mě opustila rodina. Sedím tu vypadající jak homeless s brýlemi (na čočky není nálada) a messy bunem na hlavě, blečená v kostičkovaném pyžamu, na klíně notebook a v televizi moje oblíbené Gilmorky!
Konečně mám všechno za sebou a můžu vám konečně napsat o testu, který musíte napsat, abyste mohli na rok do USA! :)
Na čtvrtou hodinu jsem si domluvila s pánem, který má program na starost (pokud chcete kontakt napište mi na mail chaoticandglamour@gmail.com). Byla jsem z toho celý den vynervovaná a vůbec vás nechci strašit...měla jsem důvod. Přišla jsem do kanceláře a pán na mě s úsměvem, že jde tedy připravit test ať chvilinku počkám. Potily se mi ruce a měla jsem chuť utéct, jelikož jsem strašnej nervák a moje sebevědomí je vlastně pod bodem mrazu, co se mé "chytrosti" týče. 
Test jsem psala v druhé kanceláři, kde seděla ještě nějaká paní, která se na mě čas od času pousmála, ale jinak si mě vůbec nevšímala. Test měl asi 25 otázek rozdělených do poslechu, doplňování slov a čtení článků. 
Poslech začal velmi jednoduše podle obrázků, to jsem ještě dávala na pohodu. Pak tam bylo něco jako matematické úlohy a k tomu jsi měl zaškrtnou jeden ze tří zapsání příkladu, což byl horror! Následně v poslechu byl rozhovor učitele a studenta na různá témata. Pak poslech výkladu učitele nějaké látky.
Následně bylo doplňování slov do vět. To jsem upřímně tipovala....protože jsem ty slova nikdy ani neviděla, kdybych je alespoň někde zahlídla a jen nevěděla význam, ale nikdy jsem se s nimi nikde nesetkala. A nakonec bylo čtení článků (asi 3) a k tomu opět pár otázek.
Na první schůzce mi řekl, že bude ještě nějaký interview, ale to neproběhlo, tak nevím...asi jen strašil.
Témata, která se během testu vyskytla a pamatuji si je (bylo jich mnohem víc): typy hornin, něco o francouzské impresionistické malířce, význam hmyzu, rozebrání Romea a Julie. Já už to radši psát nebudu nebo s tím počítačem třísknu. Není možné se na tohle připravit....nebo vlastně je, žijte v anglicky mluvící zemi :D 
Pak jsem zjistila, že mám mít úroveň intermediate. Fajn...the end, moje učebnice není v této úrovni. 
NewYorkHned jak jsem test dopsala, pán mi ho opravil a řekl mi, že abych měla intermediate úroveň chybí mi asi dva body, kvůli kterým mě nechce buzerovat, tak to smažeme a přepíšou se tam správné odpovědi. Děkuji mnohokrát! :DD 
Vyplnila jsem základní informace k přihlášce do programu a pán mi dal smlouvy por rodiče na podepsání a fakturu k zaplacení zálohy (25,000 CZK) Hned jak zaplatíme zálohu, odemkne se mi online přihláška a do všeho se mohu pustit) Příští pátek tam ponesu smlouvy, tak uvidíme :))
No měla jsem vztek...nemám šanci být v této úrovni, jelikož mi to škola nedovoluje a já nemám čas na kurzy apod. Ale jedu, takže víc řešit nebudu a už se jen během roku snažit zdokonalovat :) 

Ohledně USA blogu: Ano, založím ho, ale tento rok budu psát články i sem. Až tam budu, tak ty deníkovky budou hlavně tam a snad se najde čas i na tento blog. 

Další USA článke budou důvody, proč tam chci jet :) Tak snad zaujme :P

Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Eva
P.S. Jestli jste to dočetli až sem, jste opravdoví andílci. <3

Po dlouhé době Ahoj! Omlouvám se, ale tenhle týden byl vyčerpávající (takových testů -.-, včera jsem přijela v devět večer a to po škole, z...

9 komentářů:

  1. Jeee, to jsem moc ráda, že ti to vyšlo! Jet studovat do ciziny je můj sen, tak snad si ho splním na vysoké škole, kam jdu příští rok. S tím testem jsi měla docela dost velkou kliku, to je skoro neuvěřitelný :D Kdy tam pojedeš? Příští školní rok? :D
    Na články se moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, gratuluji :) trošku závidím.. :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ohromná gratulace! Bože, já se na ty články tak těším, že to není ani možný xd Držím ti palce!
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já psala TOEFL a SAT, tak si umím představit, co to pro tebe bylo :) navíc TOEFL se píše asi 5 hodin a mluvíš nahlas do sluchátek ačkoli vedle tebe sedí dalších cca 8 studentů, takže mega stres :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. V tomhle ti strašně moc fandím (y) líbí se mi, jak se toho nebojíš :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  6. moc se těším na další článek o tom, proč chceš do USA :)) tvůj blog je skvělej :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To som rada, že to tak dobre dopadlo :) Mne by určite chýbalo viac ako 2 body :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3