Jak jsme se bavili na účet Teri Blitzen.

12:02 Unknown 16 Comments

Je to nedávno, co mamka přijela s podivným výrazem ve tváři z práce. Koukla se na mě a řekla mi, že v rádiu mluvili o nejvlivnějších lidech z Česka. Na osmém místě je prý 15-ti letá holka, co natáčí videa na youtube. Když jsem s pohrdáním řekla jméno: Teri Blitzen,  mamka potvrdila, že je to ona.
Teri
(Abych to vysvětlila...je to nejvíc nesympatický, rozmazlený a nafoukaný člověk, kterého jsem kdy zaznamenala a ani není vtipná, aby těm videím dala alespoň něco=jen můj názor, nesuďte mě. Držím se tohoto názoru od začátku její "kariéry". A nevím, zda to tak je, jen tak působí ve všech jejích videí a nevěřila bych, kdyby byla ve skutečnosti jiná).
Ale zpět k tématu. Mamka měla opravdu zájem vidět ten 15-ti letý "zázrak" Teri. Takže jsem s nechutí zapnula počítač a najela na první video, co mi přišlo pod ruku. Po 2 minutách mamka oznámila, že se na to nemůže koukat, ať to vypnu. Chvilku bylo ticho a jen jsme se na sebe dívali. Nakonec jsme se shodli, že je neskutečný, čím se nechají lidi strhnout a že je to velmi primitivní. Prostě Teri nám opravdu nesedla po žádné stránce, možná jen to, že je docela hezká holka (škoda, že taková pipka).

Pár dní poté jsem se kolem deváté večer vrátila domů, kde rodiče měli posezení se známými. Teta se držela za hlavu a jen říkala, že to nedá a tohle prostě není možné. Strejda jen nechápavě koukal a máma už to radši neřešila. Když jsem se zeptala, co se děje, táta na mě otočil iPad, kde si "vtipně" povídala Teri. Táta už se tomu jenom smál a nakonec vlastně všichni.
Je neuvěřitelné, čím se necháme ovlivnit. Myslím, že její popularita je hodně hlavně kvůli penězům a možnostem, které díky tomu měla (cestování, dárky v soutěžích apod.). Jinak mi přijde naprosto debilní  hloupá. A stejně tak mému okolí, z čehož mám radost. Můj názor nesdílí jen moji rodiče a jejich přátelé, ale i kamarádi a když se opravdu hodně nudíme koukáme se na její videa a brečíme smíchy nad tím, co vidíme. Jednoduše....svět jde mediálně naprosto špatným směrem a jsou mnohem, ale mnohem důležitější věci než to, jak se Teri rozešla s (nevím, jak se ten kluk jmenuje) nebo jak si zlomila palec u nohy. Opravdu bychom se měli všichni zamyslet, nad čím plýtváme drahocenným časem a co nás ovlivňuje, jakým směrem se ubíráme a co nám věci kolem nás dávají.

Upřímně doufám, že mezi vámi není fanynka Teri Blitzen. Jinak jsem musela urazit i vás, protože nikdy nepochopím, co vás k ní táhne a lidi, co jí mají rádi u mě trošinku ztrácejí. Nechci nikoho urazit, pardon. 

Doufám, že hlavní myšlenku tohoto článku je k pochopení.

Buďme chaotičtí, bu´dme glamour!
-Eva

Je to nedávno, co mamka přijela s podivným výrazem ve tváři z práce. Koukla se na mě a řekla mi, že v rádiu mluvili o nejvlivnějších lidech...

16 komentářů:

  1. Tak to jsem vážně asi naprostá ... :D :D Ale teď vážně, nejsem žádná velká fanynka, která by netrpělivě čekala na její nové video, ale přesto si myslím, že její videa patří na youtube mezi ty lepší. Na to, že jí je 15 je vážně skvělá, jen málokdo by v jejím věku tohohle dokázel.. Ale abych byla upřímná, tak nemám tušení, kde se vzal celý ten obrovský fame kolem ní, to mi přijde už až přehnané..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by v 15 dokázal to samé co ona? :D pro mě - nakrucovat se a hihňat se před kamerou a povídat "rádoby" zajímavé věci... vlastně, když se na to video podíváš - obohatí tě to nějak? Můžeš sledovat třeba lidi, co vaří :D a dozvíš se něco nového :) ale od ní? To se radši zeptám kámošky, proč má bouli na hlavě a nemusím se dívat na youtube :D
      www.getmovincz.blogspot.com

      Vymazat
  2. Jáááj konečně někdo, kdo k tomu má stejný přístup jako já!:)
    Musím se přiznat, že jsem zjistila teprve nedávno, že vůbec existuje, pustila si jedno její video a po pár vteřinách ho zavřela s tím, že to opravdu není nic pro mě :D :)
    Myslím si, že jí sledujou spíše děti.. a přeci jen ty je snadné zaujmout, ale dospělého a rozumného člověka nejspíš jen tak nezaujme :)

    Jinak se stávám tvoji pravidelnou čtenářkou (měla jsi jich 29 ap řišlo mi škoda to nezaokrouhlit na 30 :D :)) pokud budeš chtít, tak budu ráda pokud se staneš i ty mojí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nijak nevadí, ale nesleduju ji. Sem tam možná zkouknu nějaké video, ale obecně si myslím, že jsou na české scéně lepší, záživnější a zábavnější youtuberky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. mám stejný názor, vždycky mě dostává jak na Fb bravíčka píšou furt něco o ní, jak je nejlepší, slavná atd.. No, prostě to není žádná celebrita, a stejnak mi přijde, že to teď dělá jenom pro peníze....A taky v jejích videích necítím nějakou energii nebo tak, pozitivitu.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Já si myslím, že každý má svuj názor, ale to neznamená, že když pro někoho není zajímavá nebo vtipná tak ji hned škrtneme z youtube...
    Popisuješ ji jako by byla nejhorší youtuber z celýho Youtube, ale našla bych tak 50 horších před ní:D Neříkám, že je nejlepší youtuberka z česka, to ne, ale že by byla zas tak hrozná to se mi nezdá...

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že jsme se úplně nepochopili. Mně jde o to, že je považována za tu nejlepší a přitom není. Tím ale netvrdím, že je nejhorší. Víš, ani nejde o to, jaká je Teri, ale čím se necháme strhnout apod. Ten článek má hlubší význam, ale chápu, že ne každý se na to umí podívat takhle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsak urcite neni nejlepsi ze vsech dulezity je ze pro nektere ty lidi ktere ji odebiraji nejlepsi treba je:)
      Aja si prave myslim ze je hodne dulezity vedet jakej ten clovek je nez o ně zacnes rikat neco takoveho:)

      Vymazat
    2. Prosím, přečteš si odstavec č. 2 (ten co začíná závorkou) napsala jsem tam, že nevím jaká je ve skutečnosti, ale že na mě tak pouze působí! Take asi tak :)

      Vymazat
  7. V mém případě je to takhle:
    Absolutně mě vytáčí, jak je všude všechno o Teri a jak i sama Teri je všude! Je pravda, že díky ní, jsem vlastně začala sledovat videa na Youtube, takže cca před rokem jsem byla taky jedna z těch, kteří ji mají hrozně rádi, ale když teď příležitostně kouknu na nějaké její video, musím se jen smát..
    Nemyslím to tak, že se musím smát jí (myslím, že není tak hloupá), ale spíše nechápu to, proč je sakra ona ta NEJLEPŠÍ?
    Z Youtube scény mám nejradši zahraniční youtubery (nejen kvůli kvalitě jejich videí, ale taky kvůli tomu, že jsem se díky jejich sledování zlepšila v angličtině!).
    Ale pokud to mám brát jen po stránce českých youtuberů, tak znám opravdu spoustu lepších, než je naše slavná Teri Blitzen! A videa těch méně slavných jsou MNOHEM lepší jak v kvalitě, tak i v samotném obsahu videí..

    Toť vše k mému názoru na Teri Blitzen :D

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímně nechápu, proč ji všude cpou, protože mi přijde absolutně nezajímavá a nudná. Někoho její videa bavit mohou, ale nejde mi do hlavy, jak může byt nejpopulárnější atd. Bohužel ji např. na FB sleduje velké množství mých přátel, takže díky sponzorované reklamě ji mám na zdi jako bych ji sledovala já sama, achjo. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nah, vôbec neviem, čo s ňou všetci majú, pozrela som si jedno jej video o starosti o pleť, keďže ju má dosť peknú a vôbec nič som z neho nepochopila :D Takže tak :D A aby bol youtuber 8. najvplyvnejší človek v krajine mi príde choré- čo je asi dosť ironické, keďže u nás je GOGO možno aj vyšie (ale tak úprimne, ten je fakt celkom vtipý, ale na takú dôležitú pozíciu v krajine aj tak nemá... )

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto s tebou souhlasím! Nechápu jak ji mohou lidi obdivovat. Její úroveň videí vůbec neodpovídá k tomu že je jedna z těch populárnějších youtuberek. Např. i ty její tutoriály myslím že oční stíny si umí dát každý. Jsou mnohem lepší youtuberky,které si o sobě nemyslí bůh ví co a mají kvalitnější videa. Ale konečně někdo kdo má na to stejný názor :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  11. Na její video jsem kdysi dávno narazila a teda vůbec mě nezaujala. Takže ji nesleduju. A když jsem ji viděla na nějaké akci, kde předávala cenu, tak mi přišlo, že ani nebyla těm divákům vděčná, myslím, že jsou tady mnohem lepší a zajímavější osobnosti :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak mě to nedá a musím také napsat svůj názor,a budu psát o všech YouTuberu jak píšete v článku tohle to mediální centrum opravdu spěje úplně jiným směrem a to dost špatným úplně všichni youtuberi se opičí a nevymysli něco úplně nového co by opravdu divákovi přineslo něco užitečného je to akorát samá cenzura!

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3