Boho dress #OOTD

3:23 Unknown 19 Comments

Dnes jsem si pro vás připravila první OOTD (outfit of the day). Byla jsem ho fotit včera s kamarádkou, ségrou a mojí spřízněnou duší Bublou (moje zlaťounká fenka- rasa Český strakatý pes, kdyby to někoho zajímalo)
Dopředu bych vás chtěla varovat, že nejsem fotogenický člověk a nemám proporce modelky #špek. Fotky jsou foceny amatérskou fotografkou #kamarádka a nepamatuji si odkuď všechny kousky jsou #whoknows?
Snad se bude první OOTD líbit. ;)








Já jsem opravdu naprosto normální

                    ------------------------->



 Je léto a v mém případě není nic jednoduššího  a pohodlnější než šaty. Možná už jsem se dříve zmínila, že jsem milovnice šatů za každého počasí či dokonce ročního období. Jsou pohodlné a navíc...nemusíte vymýšlet nijak těžké kombinace #lazyperson. Pro dnešní den jsem zvolila lehounké boho šaty s prostřiženými rameny a překrásným vzorem sladěným do tmavě modré, fialkové a lososové barvy.



  Řetízek je též v lososové a u šat působí nenápadně a nijak přeplácaně. Kabelku jsem vyhrabala z našich "starožitností" alá tohle nosila mamka zamlada. Mé poničené nožičky obula do hnědých kožených sandalků, které jsou neskutečně pohodlné a platí por ně pravidlo V jednoduchosti je krása.
Vlasy jsem svázala do jakéhosi motance a přední prameny nakroutila kulmou...hezky tak vynikl zvláštní stříh horní části šatů.









šaty-Bershka
náhrdelník-Baťa
sandálky- Vagabond
kabelka- mamčiny starožitnosti


Líbí se vám outfit? Jaký je váš oblíbený kousek do horkých letních dnů? 

Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Eva

Minulý článek RECENZE











Dnes jsem si pro vás připravila první OOTD (outfit of the day). Byla jsem ho fotit včera s kamarádkou, ségrou a mojí spřízněnou duší Bublou ...

19 komentářů:

  1. Krásný outfit! ^^
    Šaty jsou doslova božské! :)

    everythingononepaper.blogspot.com
    Naém blogu probíhá GIVEAWAY. Budu ráda, když se kdokoliv aspoň koukne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou naprosto úžasný!:D a krásný šaty:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krsny outfit! V tých šatách ti to fakt pristane :)

    Na mojom blogu prebieha menšia Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely dress~! It looks great on you, and I love the dog <33

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit a ty, Evičko, jsi tak nádherná! ♥ A teď to myslím nejvážněji jak to jen dovedu, opravdu nádherná, vypadat jako ty, tak lámu všechna mužská srdce (samozřejmě nechtěně) :D :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Moc ti to sluší. :))
    Outfit a fotky jsou povedené. A bubla je zlatá. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Ty si kočka! No já čumim!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. První ootd se mi líbí a moc se mi líbí i tvé připomínky, které pobavily :D

    OdpovědětVymazat
  9. I love your blog, it's amazing!
    I'm following you on gfc, hope you'll follow back so we can keep in touch ♥ xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    OdpovědětVymazat
  10. šaty sú krásne, no najviac ma zaujala kabelka, presne v takej farbe nejakú zháňam! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Dress is really worth buying!

    http://youcancallmes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. I have that exact same necklace from I-am. I love your dress.

    Do you want to follow each other on Bloglovin'?

    xoxo,
    https://www.bloglovin.com/blogs/petite-maison-fashion-4281181 ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Hi there
    I really like your Boho Dress it looks so pretty on you.
    Your hair looks amazing.
    Would you like to follow each other to stay in touch? Just let me know when you're following and I'll follow you as soon as I see it.
    Have a wonderful day,
    Lena

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, tak to je super, hlavně ta první fotka, konečně nějaké přirozené fotky v rámci všech ootd :))

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný outfit i fotky :) Moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3