HAUL #2

4:02 Unknown 31 Comments



Jelikož mi v pátek skončila moje první brigáda = první výplata. Tak jsme to podle tradice museli s kamarádkou oslavit. A jelikož jsem milovnice mody a všeho kolem ní, jak jinak než menšími nákupy a dívčím filmem v kině (Vykolejené-docela prča :P).
♥Džíny-500-600CZK (Bershka) (ustřihla jsem cenovku a nemůžu najít účet)
Už dlouho jsem sháněla nějaké džíny, které by byly v tmavší modré. Žádné se mi nelíbili. Fakt měli všechny divnou barvu a nebo materiál. Až na jedny! Bershka mě opět zachránila tmavě modrými džíny s lehce plísňovým nádechem. Jsou neskutečně pohodlné.

♥Tričko Feminism-249CZK H&M
V H&Mku jsem sehnala naprosto dokonalý tričko s nápisem Feminism (the radical notion that women are people). Je jednoduše bílé a u krku a na rukávech má černý lem. Látka je naprosto heboučká, opravdu příjemná. A pro mě jako Feministku něco dokonalého (HEforSHE!)

♥Kostkované košile -549 CZK House
Podle mě na pozdim a zimu must have! Jsou všude a jsou krásné, teď jsem si pořídila červeno-černou s drobnýma kostičkama, jelikož mám už jednu s velkýma. Ale tímto kouskem asi nekončím...musím se poohlédnout po tmavě zelené nebo modré :)

♥Růžový svetr - 449 CZK House
Můj šatník se pohybuje přavážně v tmavých barvách a nebo bílé, proto jsem si řekla, že by alespoň nějaký kousek mohl trošku porušit moje zvyky. Proto jsem si vyhlédla velmi příjemý růžový svetr a nápisem Do it my way. Ještě kdyby mě někdo poslechl :D

♥Mikina -599 CZK House
Be Classy & eat pizza vážně? :O Oni mi udělali mikinu na míru, no chápete to! :D Miluju pohodlí a teploučko. A tahle mikina má obojí. Je neskutečně příjemná, takovej ňuňan! A ten nápis je prostě pro mě. Navíc....je černá (na fotce vypadá šedě) :D Jeeej. Má na sobě takové drobné nenápadné růžové žíhání a bíle tečky, vážně jen jemně a to ji ohromně oživilo! <3


Opravdu jen menší nákupky za výplatu. Poslední srpnový týden by vás měl čekat ještě jeden Haul na který vyrážím se sestrou a mamkou. Každý rok máme takový Back to school shopping. Tam bych možná mohla mít i boty, jelikož na podzim potřebuji nové jako sůl. 

Na zítřek plánuji už více psací článek, tak snad se to bude dát číst, nemám ráda blogy, kde je jen kosmetika, Hauly a OOTD :P

Co vy a podzimní nákupy? Už se připravujete? :P
Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Eva




Jelikož mi v pátek skončila moje první brigáda = první výplata. Tak jsme to podle tradice museli s kamarádkou oslavit. A jelikož jsem ...

31 komentářů:

  1. O podzimních nákupech nechci ani slyšet :) V mysli mám pořád léto.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem asi opravdu jediná, které anglické počasí vyhovuje a už má vedra plné zuby :D

      Vymazat
  2. Jéé, ty džíny a mikča s pizzou jsou super ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Obchod House naprosto zbožňuju, vybrala sis super kousky! :)
    Já se na nákupy teprve chystám, to zas bude peněženka brečet. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci jsi nakoupila! Ty džíny bych brala hned <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ta mikina vypadá super!! Takovou přesně hledám už dlouho, ale nikde jsem takovou hezkou nenašla:(
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to byly pěkné nákupy tyjo :) já teďka sháním takové ty boyfriend džíny, takže jestli jsi je někde při nákupech viděla, určitě mi napiš kde! :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná košile tyjo! <333
    Jsem ráda, že se ti líbí můj humor :D To blití na boty jsem chtěla smazat, ale řekla jsem si: Noaco, je to můj humor, buď to ostatní pochopí nebo ne :D Ikdyž je to trochu weird a na boty by nikomu blito nebylo :D

    OdpovědětVymazat
  8. nejlepší z celého tvého haulu je stejně to tričko, nemůžu si pomoct hh :) cappuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujímavé miesto na fotenie nohavíc :D Najprv som si neviem prečo myslela, že je to figurína, ale tie nemajú prsty na nohách :D No, to je jedno. Super nákup a to tričko je jedna z najlepších vecí akú som v poslednom čase videla. Som prekvapená že HM takéto robí, ale určite tam čo najskôr pôjdem a skúsim tiež jedno odchytiť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hi there:)
    Oh, thats cool that you speak a little german. I really like the shirt with the "feminism" print.
    I just followed you back.
    Have a wonderful evening,
    Lena

    OdpovědětVymazat
  11. Koupila sis krásné věci! Nejvíc se mi asi líbí to tričko Do it my way :) A ty džíny ti závidím, já se už strašně dlouho snažím sehnat nějaké nové, které by byly pohodlné a všecko tohle, ale bohužel se mi žádné mým požadavkům pořádné nepodařilo sehnat, tak snad nějaké brzo najdu. :D :)
    http://petra-secret.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. To bílé tričko, Evi, je totálně TOP! ♥
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  13. Bože zamilovala jsem se do tý kostkovaný košile a chci jí hned a tady, takže jí sundej a koukej mi jí dát!♥
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  14. To tričko Feminism je úžasné!

    Natalie
    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ta mikina by se mi taky hodila :D a tričko je skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nice clothes!:)
    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. džíny mají krásný střih, skvěle ti pasují!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html


    PS.: Máš naozaj prekrásny blog! :)♥

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné kousky, kord ta košile! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ta košile je fakt super! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ozaj super nákupy! Na to tričko som pozerala aj ja :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu.

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  22. já chci to tričko s feminismem!!! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné kousky! Musím si pořídit taky košili, nemám ani jednu. :/ Džíny jsou moc hezké a krásně ti padnou. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  24. to tričko zhánam dlho a nwm ho nikde nájsť takže ti ho fakt strašne závidim :D
    BoraSparkle

    OdpovědětVymazat
  25. omgg ! tu košili ti tak závidím, už strašně dlouho nějakou takovou sháním ! :O <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  26. Moc hezké věci, nejvíce se mi líbí ty kalhoty a mikina Be classy :)

    Zvu tě na svoji giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :) http://everythin-kate.blogspot.cz/2015/08/velka-borotalco-recenze-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  27. Haha, to tričko Feminism je naprosto dokonalé! :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3