Movie tips #1

2:03 Unknown 9 Comments

Jak už někteří víte, jsem nemocná. Myslela jsem si, že zítra půjdu do školy. Ale asi bych to nepřežila, takže teď přemýšlím co říct mamce, abych ještě pro jistotu zůstala doma O.o
A jak u marodů bývá, filmů není nikdy dost...takže jsem si pro vás připravila pár filmů, které mě během mé nemoci zachraňují od smrti z nudy.
(Mimochodem....v noci jsem měla asi super horečku, jelikož se mi zdál sen v angličtině. Žila jsem v centru New Yorku a moje host family se skládala z mojí pražský babičky, která se bojí, že se z USA už nevrátim :D Bylo to přitažený za vlasy...a ještě v angličtině !!!! :DD)
Jedna za všechny -komedie (2014)
-přiznávám, že je to strašně dementní film a chápu, proč má na čsfd 56%, ale prdim na hodnocení. Mě to upřímně pobavilo.


Nedotknutelní - komedie/drama/životopisný (2011)
-tohle je prostě skvělej film. Rozhodně jsem si ho nepustila naposledy, protože mě opravdu chytl. A tentokrát s 91% souhlasím.

Kingsman: Tajná služba  - akční/dobrodružný/krimi/komedie (2014)
-nářez, totální nářez! Jsem magor do těchto filmů....naprostej magor. A jestli máte rádi akčňáky...tak je to právě pro vás. Navíc je film dobře obsazený a ta britská angličtina ♥ A samozřejmě...oblíbený Colin Firth.

♥ Věčně mladá - drama/romantický (2015)
-každá z nás někdy potřebuje upustit páru nad pořádným slaďákem. A proto jsem zařadila i mnou příliš neoblíbenou....romantiku. Navíc Blake Lively role neskutečně sedla. Film je pěkný.

♥ Popelka - dobrodružný/drama/romantický/fantasy ....pohádka (2015)
-sice už každý známe Popelčin příběh a hádám, že jsme všechny viděli Disney kreslenou variantu a i tu  naši českou či zmodernizovanou verzi se Selenou Gomez, Lucy Hale nebo Hilary Duff. Ale věřte mi, tahle stojí za to a nebudete se u ní nudit, i když všichni víme, jak to je. Navíc krátký výstup Heleny Bonham Carter je ♥♥♥

♥ Bojovník - drama/akční/sportovní/thriller (2015)
-tento film nezaujme každého. Ale pro milovníky sportovních akčňáku či boxu a přesto citlivosti je to to pravé. Já jsem u toho brečela :D A vím, že si ho pustím znovu. 

♥ Ten, kdo stojí v koutě (Charlieho malá tajemství)- drama/romantický (2012)
-oblíbený film. Má silný a poutavý příběh, skvělé zpracování, dobu a herce. V hlavních rolí Logan Lerman a Emma Watson. Já tenhle film opravdu zbožňuji, i přes to, že už jsem ho viděla billionkrát...nikdy se neokouká. Koupila jsem si i knihu...je k dostání jen v angličtině...stejně jako film.

♥ Králova řeč - historický/drama/životopisný (2010)
-opět dokonalý výkon Colina Firtha (a opět Helena Bonham Carter). Všechny filmy, co jsem sem dala jsou svým způsobem pro mě perfektní (až na ten první...moc na komedie nekoukám a tohle je poslední, co jsem viděla).
Myslím, že u Královy řeči jsem taky brečela. Prostě skvělý film.

♥ Mrtvá nevěsta - animovaný/fantasy/romantický/muzikál (2005)
-Tim Burton je bůh!A jestli to někdo popře ať už se nikdy nevrací (jen vtípek, každý můžeme mít vlastní názor...no...) A Mrtvá nevěsta je pro mě od malička nejoblíbenější "animák". I když je totálně ujetej. Hudba je dokonalá...v angličtině i češtině. A opět tu máme obsazení v podobě Johnyho Deppa a Heleny Bonham Carter = perfektní!

Snad si každý našel své, snažila jsem se přidat filmy, které se od sebe liší. Za mě rozhodně doporučuji Charlieho malá tajemství a Mrtvou nevěstu.

Všechny filmy byste měli najít http://onlinefilmyzdarma.eu/, kde je snad úplně všechno. 

Jaký film vás zaujal nejvíce? 

Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Eva

Jak už někteří víte, jsem nemocná. Myslela jsem si, že zítra půjdu do školy. Ale asi bych to nepřežila, takže teď přemýšlím co říct mamce, a...

9 komentářů:

  1. tak Jedna za všechny prostě musím vidět, to už je teď jasný :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mrtvou nevěstu si musím pustit :) nejdebilnější film s blondýnou je 100% blond :D tenkrát jsem se tomu šíleně smála, ale asi bych to nikomu nepustila, koukal by na mě jak idiot :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy :) jediný film, který jsem z tvé nabídky viděla je Králova řeč :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy, já jsem ani jeden neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny ty filmy se mi moc líbily! Jen ty Charlieho malá tajemství jsem neviděla. Kouknu. :)
    Brzy se uzdrav. A sen v angličtině? To jsem snad ještě nikdy neslyšela. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Tak na některé opravdu potřebuju nutně kouknout!
    A ty se brzo uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nedotknutelní jsou boží, ty miluju :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Mrtvá nevěsta je klasika, viděla jsem ji snad stokrát a ještě ho určitě tolikrát uvidím :) Nádherný film. Dále Intouchables - krásný film, jeden z mých oblíbených. The Age of Adaline jsem taky viděla - nádherný romantický film, pokud chce někdo doporučit romantický film, řeknu tenhle. Ten, kdo stojí v koutě si chci přečíst knížku a The Other Woman chci taky zhlédnout - nečekám od toho rozhodně nic extra, ale občas člověk musí vypnout :) Hezké tipy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3