Liebster Award Tag

10:48 Unknown 12 Comments

Ahojky,
asi jste si všimli, že od pondělí se tu neobjevil ani řádek a vysvětlení je prosté: škola, škola, škola. Dva dny učení a nenávidím to tam. Nečekala jsem, že to bude tak strašný...ale už si píšu termíny písemek a zkoušení....#gymplstyle. Pokusím se být víc aktivní, ale škola má bohužel přednost...kord tenhle rok. Bude to peklo, ale snad to přežiji. Čekejte motivační článek, snad nebudu jediná, komu po může. 
Ale teď k věci...byla jsem nominovaná na Liebster Award Tag. Jeeeej! Dřív jsem v tom lítala pořád a teď poprvé za dlouhou dobu je to tu zas. Takže pro jednou vám tu radost udělám a vše splním :)) Nominovala mě Katherine Star.

11 FAKTŮ O MNĚ
*Jsem v druháku na gymplu a upřímně chci co nejdřív zmizet
*Šk. rok 2016/17 strávím na americké high school 
*Nikdo není línější než já...snažím se to změnit, ale nějak to nejde
*Do deváté třídy jsem měla samé 1, prvák jsem podělala
*Miluji němčinu a nesnáším, jak jsou Němci odsuzováni za historii
*Líbí se mi téma 2. světové války
*Jsem závislá na hořké čokoládě a černém čaji s mlékem
*Zbožňuji cestování
*Jsem velmi pesimisticky založená a snadno se rozruším a změním náladu
*Chtěla jsem být novinářka, ale vzdala jsem to
*Mé sebevědomí je na bodu mrazu
*Jsem pole dancer (tanečnice u/na/s tyčí)
*A sakra rebel, jelikož tohle je třináctý fakt :D

11 OTÁZEK

1.Čo by si robila v čase, kedy bloguješ (keby si neblogovala)?
Když se myšlenkově vrátím do časů bez blogu asi bych více četla nebo se koukala na nějaký mozek vymývající seriál. No a samozřejmě...více bych se nudila a lenošila. Krutá realita -.-
2.Ako by vyzerali dokonalé šaty? (farba, strih, materiál...)
Moje dokonalé šaty? Uf...nevím na jakou příležitost... Ale příští rok se nejspíše zúčastním amerického promu apod. takže to spojím. Šaty na obrázku dole jsou pro mě naprosto perfektní! Lehká krémová barva, krajkové detaily a do toho drobné "diamantové" prvky. Zároveň zbožňuji, že spodní vrstva má miny přilehlou sukni a přes ni je lehká dlouhá a lehce průsvitná. Jsou prostě nádherné! :)
This is a prom dress, but make it all white and that's what I want my wedding dress to look like: This is a prom dress, but make it all white and that's what I want my wedding dress to look like
3.Aký jazyk by si sa chcela naučiť?
Perfektně anglicky, německy, švédsky a možná bych šla ještě do nějakých, kdybych na to měla, ale jakých? Toť otázka. Možná Španělština.
4.Akú zlú vlastnosť by si na sebe chcela zmeniť a akú dobrú vlastnosť/schopnosť získať?
Lenost na 100%, je to něco šílenýho....jsem v tom příšerná. Dobrou vlastnost? Být trpělivá a vydržet u rozdělaných věcí. Zároveň mít tu sílu a začít se učit.
5. Keby si našla na zemi 100 eur, na čo by si ich minula?
Můj život se právě motá kolem Ameriky a jelikož to rodiče bude stát kolem 200000 za celý rok dala bych je na svoje cestování a rok v USA.
6.Radšej by si sa dotkla hada alebo pavúka?
Hada!!! Pavouk by mě zabil na 100000000%
7. Keby si mala bezchybnú pleť, vieš si predstaviť už nepoužívať kozmetiku?
Ano, i s problémovou tomu moc nedám.
8.Brala by si súkromnú gymnastickú telocvičňu alebo súkromný bazén?
Tělocvičnu....plnou tyčí a věcí k pole dancu :D
9.Keby si niekho zabila, kam by si schovala telo/ako by si sa ho zbavila?
No sakra....na co to myslíš? :O :D Já bych nikoho zabít nedokázala...nikdy. Ale kdyby.....rozpustila bych ho v kyselině.
10. Veríš v reinkarnáciu?
Ještě, že existuje wikipedie #nevzdělanec. Ano, věřím na to. Podle mě po smrti nekončíme a jedna z možností je, že se objevíme v novém těle :)
11.Obľúbený citát?
Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé budete mít pravdu.
-Henry Ford
Největší chyba, kterou v životě můžete udělat, je mít pořád strach, že nějakou uděláte.
-Elbert Hubbard
(mám jich mnohem víc, ale tyto dva jsou nyní pro mě naprosto nejaktuálnější)

Dál v Tagu pokračovat nebudu, jelikož tyhle věci moc nemusím a  zastiňuje to originalitu všech blogů. Ale bylo to příjemné. Moc děkuji za nominaci. 

Buďme chaotičtí, buďme glamour! 
-Eva

Ahojky, asi jste si všimli, že od pondělí se tu neobjevil ani řádek a vysvětlení je prosté: škola, škola, škola. Dva dny učení a nenávidím...

12 komentářů:

  1. Haha, kromě 2.,4. a předposledního faktu (a samozřejmě posledního rebelskeho :D) jsme na tom opět úplně stejne :D <3

    OdpovědětVymazat
  2. Teď se tenhle TAG nějak rozmohl :D Ale pěkné fakty! A se školou to máme podobně no :/ The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  3. tiež milujem cestovanie a tie šaty sú naozaj dokonalé :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Pole dance som skúšala zatiaľ len raz a je to jeden z najťažších športov aké poznám, ale aj tak mi to príde krásne :) A 13 faktov je už trochu za čiaru, ale potrebujem tu rebelov :D A nemáš náhodou fb? nechcem ťa otravovať, len začínam rozmýšľať o pobyte v Amerike a nikto mi o tom nevie veľa povedať :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D určitě se těšim na motivační článek, potřebuji něco co mě nakopne se učit!:/ také jsem ve druháku a už hned druhý den jsme si psali datumy písemek -_-

    OdpovědětVymazat
  6. Kdysi jsem také chtěla pracovat v novinách, ale stejně jako ty jsem to lehce vzdala, přitom to býval můj velký sen, teď už to přešlo :)) Wau a je super, že takhle vyjedeš cestovat a studovat do Ameriky, to ti přeju :) Jen chudáci rodiče, ty se teda plácnou přes kapsu :D ale tak zase je to zážitek na celý život :))

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek :D tohle me baví moc! :D:) jinak krasny blog, konecne jsem narazila na muj šálek kavy

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, ty šaty jsou dokonalé! :) ..ten #gymplstyle znám až moc dobře, nemohla jsem se dočkat, až to budu mít za sebou.. neboj, uteče to ;)

    OdpovědětVymazat
  9. máme toho dost podobného, hlavně taky miluju cestování :) ..němce jsem taky odsuzovala, dokud jsem tam nejela a potom jsem svůj názor úplně změnila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je vtipné, že ve většině bodů se s tebou schoduji :D :)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3