THINGS MAKE ME HAPPY #thoughts

5:41 Unknown 11 Comments

What we all want... Když jsem si projížděla pestrost mých článků, tak mi neuniklo, že nemám žádný článek jako 10 faktů o mně apod. Z tohoto důvodu by nejspíš nebylo špatné napsat pár slov, která by mě mohla více prozářit a vám o mé maličkosti prozradit více :) Nikdy není naškodu poznat někoho nového. Snad se vám tento typ článku bude líbit a do budoucna budete mít zájem o další.
Things make me happy (věci dělající mě šťastnou/veselou). Doufám, že to vám o mně něco prozradí a rozhodně lépe pochopíte následující články, které se na blogu zrodí.



#1 Běh
Běh je všeobecně známý pro své hormony štěstí (endorfiny) a já osobně miluji běhání, i když se mi do toho nikdy nechce. Ale když už se rozeběhnu...jsem šťastná. Vím, že za to můžou endorfiny...ale není to jediné, co můj pocit ovlivňuje. Ta volnost, rychlost, funkce těla, ubíhající myšlenky....je to krásný pocit.
Tumblr  Tumblr

#2 Déšť (bouřka)
Je to magorie, ale vyhledávám "špatné" počasí. Ta hudba, která vzniká bubnováním kapek do střešních oken, deštníku....jemnost studených kapek na kůži. Chvilkové malby blesků na tmavé obloze. To všechno co nám bouřky přináší je pro mě něco nepochopitelně krásného a uklidňujícího. Dělá mě to šťastnou a ta vůně!
 Tumblr

#3 Zachumlání se do peřin po dlouhém dni
To je něco co mě dělá šťastnou každý den. Přitáhnout si peřinu až ke krku, zabořit hlavu do polštáře a pomalu usínat se vzpomínkami na můj den a nezáleží jestli byl špatný nebo naopak. Usměju se nad tím pokaždé.
 cozy fall blankets with a pumpkin to weigh them down


#4 Náhodné písničky na spotify (Chill)
Právě je poslouchám. A cítím se opravdu v chillu a naprosto spokojená. Spotify je celkově dobrá aplikace, používám ji v počítačovém provedení a ještě nikdy nic nezkazila. Nejlepší (pro mě) je "album" Afternoon acoustic. Opravdu doporučuji, hudba dělá hodně!
✖✖

#5 Dokončená práce
Málokdy dodělám něco, co načnu. Proto jsem vždy neskutečně ohromená a šťastná, když něco dokážu dotáhnout do konce. Pro někoho běžná věc, pro mě hotové umění. 
 Never Mug by Dizzy Moments | Society6

#6 Knihy
Knihy jsou úžasné věci, dávají nám toho tolik. Rozvíjí slovní zásobu, přidávají nové nápady...rozvíjejí fantasii a probouzí nesčetně emocí. U mě je to při každém otočení stránky božský požitek.
Untitled Coffee | via Tumblr

#7 Brzké vstávání
Vyloženě nesnáším, když vstanu kolem 10 hodiny. Bohužel...málokdy o víkendu či prázdninách nezvládám ani s budíkem. Což mě neskutečně vydeptává...a dokážu být nesvá i celý den. Jakmile dokážu vstát ve volných dnech kolem 7-8...mám pokaždé krásný den.
  Kajsa Svensson | via Tumblr

#8 čas se sestrou
Kdo má sourozence, určitě zná. (nebo doufám v to, jinak jste na tom špatně) Ta chvíle, kdy se nehádáte, ale sedíte spolu a v klidu si povídáte tak nějak o všem. Dokonce se necháte obejmout, i když tohle zrovna nevyhledáváte, jen jí udělat radost. Není to moc časté, ne u nás doma...ale vycházíme spolu dobře a tyhle chvíle milujeme obě dvě. 
http://ijustwishto.tumblr.com/ 
#9 Něco nového
A tím nemyslím nové adidasky, které se určitě objeví v nějakých srpnových oblíbencích. Myslím tím nové poznání při cestování (které mě též dělá šťastnou), zlepšení v angličtině, němčině....či jiné vzdělávací schopnosti. Je toho tolik.....tolik nových věcí a pocitů, které mě dělají šťastnou :) A stačí maličkost.
Untitled 👌

#10 Blog
A jako poslední dnešní radůstka...blog. Když jsem neblogovala....měla jsem o dost méně šťastných pocitů. Vaše komentáře jsou ve většině případů velmi povzbuzující. Mohu se tu vypsat ze svých pocitů, uvolnit se a být sama sebou. Moji čtenáři na tom mají velký podíl a proto děkuji...děláte mě šťastnou!
Rediscovering | THE PETTICOAT 

Měli byste zájem o další článek tohoto typu (things make me sad, things make me crazy....cokoliv)
Fotky jsou z weheartit...sesterská je moje :)

Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Eva

Když jsem si projížděla pestrost mých článků, tak mi neuniklo, že nemám žádný článek jako 10 faktů o mně apod. Z tohoto důvodu by nejspíš n...

11 komentářů:

  1. Právě jsi mi připomněla, že jsem ještě dnes nebyla běhat :D Také mám ráda déšť, ten zvuk a vzduch :) Ale když už je toho moc, tak je toho moc! Stačí jen pár hodinek deště :) A spotify poslouchám každý den. Najedu buď můj playlist a nebo nějaký náhodný a poslouchám celý den.

    http://sarasvozilova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný příspěvek. Moc hezky napsaný. Hodně věcí máme společných. :)
    Určitě napiš další podobný, moc ráda si ho přečtu. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Máme to asi stejně :D běh mám tedy spíš asi na uklidnění, to válení v dekách akorát musí být s pejskem, samotnou mě to moc nebaví :D a knihy, taky :))

    OdpovědětVymazat
  4. zachumlání do peřin taky miluju...:) myslíš, že bych mohla udělat na svém blogu podobný článek? :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Déšť, poznávání novýho, knížky, hudba (SPOTIFYYY <3:D), blog,... přesně to taky mám ráda:D:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, že jsme úplně stejné hh ^^ Capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že jsme úplně stejné hh ^^ Capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto vyzerá naozaj krásne :) waau


    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk a ak máš chuť zapojiť sa do mojich GIVEAWAY budem veľmi veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
  9. Se vším souhlasím až na ranní vstávání, já si ráda přispím:D:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  10. Krásny príspevok, mám to rovnako :)♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/
    http://nicoleworldcharm.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3