HOW TO HAVE PERFECT SLEEPOVER

7:58 Unknown 13 Comments

tumblr sleepover - Google Search
Tuším, že ve středu má kamarádka uspořádala menší dámskou přespávačku a bylo to naprosto legendární! Už jsem jich zažila spousty...ale u žádný jsem neměla tak dobrý pocit, že jsem tam chtěla zůstat i celý druhý den. Proto přináším pár tipů, jak mít perfektní přespávačku! A věřte nebo ne...byl to sakra filmový zážitek. Americký filmy můžou být reálné!? :O

#1 MHD
Ano, může to být směšné...ale pokud kamarádka bydlí dál vyprdněte se na odvoz rodičů nebo využití vašeho auta. Prostě nasedněte na smradlavý autobus či vlak a lets have fun! Věřte mi...po cestě vás může potkat cokoliv a dokáže být vážně sranda. Třeba když se váš autobus rozjede a vy začnete hopskat, mávat a ukazovat na řidiče stop, ano mluvím o sobě.
To all: I post images that come from different social networks. And these pictures are not mine! Just remember.
#2 ALBUMY S FOTKAMI
Vyprdněte se na projíždění instagramu, pinterestu apod. Přineste si album se starými fotkami a zábava je zaručená. Hodně jsme se u toho natlemili. #jájsemopravduošklivédítě
#3 HÁDEJ KDO JSEM
Tuhle hru zná snad každý! Kamarádka vám na čelo nalepí cokoliv a vy musíte hádat tím, že se ptá te (jsem žena, jsem populární apod.) Fantazii se meze nekladou. My jsme hádali hlavně lidi z našeho okolí, zpěváky a youtubery.
INSPIR△TION | via Tumblr
#4 A TENHLE ZADEK JE ČÍ
Je to velmi podobné jako Hádej kdo jsem, ALE! Je to něco uplně jinýho. Jo to dáva smysl #iamsoclever!  Najděte opět fotky celebrit, youtuberu, lidí z vašeho okolí a nějakou část z fotky vystřihněte a ostatní podle toho hádají. Dejte si k tomu i bodování (fotka číslo 29 je za 1000 bodů apod.) Já si vylosovala velmi zajímavou část...a to zadek! Vážně? Jak mám vědět, čí zadek si právě prohlížim :P P.S. Byl to Ben Cristovao <3
Whatever :*
#5 OCHUTNÁVKY
Přihlašte se, kdo tu ještě nikdy neměl ani kapku alkoholu? Hádám, že nikdo. Haaha sweet sixteen!!  Nakupte si lehčí alkohol (frisco, kingswood...apod.) flašku od každý příchuti a dejte ochutnávací partys. Je to vážně sranda...protože okurka s mátou jsou na poblití :DD
Mmmm...
#6 SINGING IN THE LIVINGROOM, DANCING IN THE KITCHEN
Karaoke....neumíte zpívat? Who cares? Já jsem nejhorší zpěvák pod sluncem! Prostě jen tak pro zábavu dejte vypalovačky z High school musical a věřte nebo ne, je to neskutečná prča. Kord když neustále napomínáte kamarádku ať začně zpívat falešně! A k tanci...vemte si bedýnky či cokoliv super hlasitýho a koukejte se rozvrtět. Vážněje to sranda :))
Untitled
#7 PIZZA
Domací pizza....mňamka. Pokud se do toho pustíte všechny tím líp. U nás to "bohužel" hostitelka připravila, ale i tak...je to mňamka a rozhodně lepší než nějaký objednávání :P
"
#8 NOČNÍ KOUPAČKA
Není nad to mít bazén po ruce, počkejte až se setmí a šup tam. Ale bacha na sousedy.. jsou všude :D
Swim | via Tumblr
#9 MODNÍ PŘEHLÍDKA
Jedna z kamarádek naplánuje šílené outfity a přehlídka může začít. Je to šílenství, ale strašná sranda. Brečeli jsme smíchy.
♥
#10 FILM
Na závěr večera, či našeho druhého dne si jako odpočinek pusťte nějaký film...ať už holčičí romantiku, muzikál či komedii jako je Fakjů pane učiteli. Bože to je taková čurina, už plánuju druhej díl v kině :P Kord když se nám takhle blíží prázdniny....a ten učitel je super sexouš! <3
Opět trošku jiný článek...tak snad se vám alespoň trochu líbil a necháte se mými nápady inspirovat. Není nic lepšího než volnej barák a partys ve čtyřech :D

Mimochodem...nezapomeňte si celý večer fotit a natáčet. Je to hodně vtipná podívaná :P

Buďme chaotické, buďme glamour!
-Eva

Tuším, že ve středu má kamarádka uspořádala menší dámskou přespávačku a bylo to naprosto legendární! Už jsem jich zažila spousty...ale u ž...

13 komentářů:

  1. Ahoj.
    Dneska jsem náhodou narazila na tvůj blog a musím říct, že takhle krásně napsané články na různá témata jsem snad ještě nečetla. A tu "přespávačku" ti teda hodně závidím. Muselo to být super!

    OdpovědětVymazat
  2. Noční koupačky miluju, stejně jako Pizzu! Skvělé tipy:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt zaujímavý článok :) Ja aj kamarátky bývame od seba trochu ďaleko, tak prespávačky často nerobíme, ale tipy musím aj tak niekedy skúsiť :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak tohle je dokonalý článek! :) musím co nejdřív uspořádat nějaký holčičí mejdan :D :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Před pár dny jsem přemýšlela, že bych něco takového udělala :) Přijde mi to skvělý! Až to bude aktuálnější, tak se určitě něčím nechám inspirovat ! :))

    http://sarasvozilova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, zrovna ten bazén by se hodil :D Ale jinak se taky vždycky bavíme nad starýma fotkama a pizzu teda objednáváme, vždycky třeba 4 ty obrovský pizzy a pak se o to dělíme :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hádej kdo sem taky hrajem!!!!:D
    Přespávačky ve víc lidech jsme dělávali dřív, ale teď už jsem dlouho něco takovýho nepodnikla :D:( A do Holandska se dostaneš, neboj!

    OdpovědětVymazat
  8. Hru hádej kdo naprosto miluju!! Vždycky je to hrozná sranda! A ta cerze s zadky zní ještě lépe :P
    Podle popisu ta partys musela být skvělá !! :))

    -Sabi
    www.sabihomolacova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. 4 pobavila! my sme sa s kamarátkou vždy líčili, niekedy aj do druhej v noci :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju albumy, mohla bych si fotky v nich prohlížet pořád dokola :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tento článek pobavil! Super:-* Jinak bazén by jsem chtěla hned kdyby to šlo:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3