Můj AMERICKÝ optimismus

4:33 Unknown 9 Comments

Zdravím,
jsem opět nemocná a v depresi ze školy. Nezvládám ji ani když tam jsem, natož když zas chybím a už se ze všeho znovu hroutím. = o tom dnešní článek není, jen jsem to potřebovala dostat ven :)
stars, girl, and night image

Já jsem od malička realista, který má úzkou hranici s pesimistou. Často mám v sobě tu moderní rebelii a hranici nekontrolovaně překročím aniž bych si to uvědomovala. Je asi jen jediná věc, u které jsem
optimista. 

Ti, co můj blog sledují déle vědí, že se příští rok chystám do Ameriky na tzv. Exchange Year (BLOG).  Je to věc, za kterou si stojím už přes dva roky a kupodivu to snad opravdu vyjde! Já jako realista-pesimista porušuji veškerá pravidla a stává se obrovským a šíleným OPTIMISTOU. 
cityNejprve jsem si říkala, jak je to skvělé. Začínám v něco věřit a jdu si za tím, všechno bude perfektní, vyjde mi to. Bude to nejlepší rok v mém životě a já začínám být pozitivně naladěný člověk. Pokaždé když na toto téma mluvím, rozzáří se mi oči jako ty nejjasnější hvězdičky a všem musím povědět, do čeho se vrhám. Dříve jsem přečetla tolik pozitivních blogů (snad se mezi ně taky ten můj zařadí) a viděla tolik videí, které vypadaly spíš jako filmové záběry než něčí život. 
Ponořila jsem se do všeho takovým způsobem, že už mě snad na mé cestě nepřekvapí vůbec nic. Dokud....jsem se nespojila s lidmi, kteří tam byli a řekli mi jejich příběh. Např. jeden klučina se stěhoval 3x a napotřetí se musel vybodnout na agenturu a šel sám přes americké úřady. Jedna holka má mega prachatou rodinu s vlastním tryskáčem...ale rozmazlené sourozence, které nedokáže snést. Další zkušenost byla taková, že první týden v pořádku a druhý týden spala s nemocnými zády na matraci na chodbě a rodina s ní přestala mluvit. Potkat mě může opravdu cokoliv a nebude to vždy příjemné.
Na jednu stranu se bojím, že jsem udělala obrovskou chybu. I když rodičům stále tvrdím, jak to bude ok a všechno přežiji. Bojí se o mě...nikdy jsem nebyla tak optimistická a oni si myslí, že mám a příliš vysoké očekávání a budu ze všeho zklamaná. 
DreamJe vtipné, že kdykoliv mi tohle řeknou, dávají mi tím ještě větší motivaci celý rok přežít a užít si ho co to půjde. Uvědomuji si, že to bude strašně těžké. Budu na druhém konci světa, žít s lidmi, které neznám, nerozumět každé druhé větě, nemít vlastní rodinu ani přátelé. Bude to nejobtížnější věc, kterou podniknu, ale uvědomuji si to! Vše si uvědomuji a přesto zůstávám neskutečně pozitivní a věřím v to. A už jen to, že konečně v něco dokážu věřit a brát to tak neskutečně optimisticky mi dává tolik síly a odhodlání jako nikdy.
Jít si za svým snem, i přes veškeré překážky. Já si to splním. Jednoduše to udělám. A zvládnu to, i přes problémy, které s tím přijdou. A chtěla bych tímhle motivovat i vás. Jít si za svým snem je por každého velmi důležité, i když nás to bude stát opravdu hodně. Jednoduše věřte, běžte a dokážete to. Je to to nejkrásnější, co pro sebe můžeme udělat.

Jaký je váš sen a jaké jsou vaše překážky? :)

Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Optimistka s americkým snem

P.S. Můj minulý článek, který mi dal spoustu práce každý obešel a radši se koukl na ty, u kterých nemusí moc číst. Upřímně mě to zamrzelo, kord když chci více psát než přidávat obrázky. Chci aby moje články měli opravdu srdíčko. Takže pro ty, kteří to chápou... 1170km k cíly.(opět se to týká Ameriky...částečně). Těm, co to přečetli opravdu děkuji!

Zdravím, jsem opět nemocná a v depresi ze školy. Nezvládám ji ani když tam jsem, natož když zas chybím a už se ze všeho znovu hroutím. = ...

9 komentářů:

  1. Super článek! Hlavu vzhůru, vše bude v pořádku, určitě to zvládneš :) Hodně štěstí!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím ti, že to zvládneš. Já mám strach z hrozný spousty věcí, ale když člověk něco opravdu chce, vždycky dokáže nesnáze nějak překousnout a zabojovat. I když to třeba nebude ze začátku vůbec dobrý, i když tě třeba čeká spoustu překážek, nakonec se všechno nějak vyřeší. A mimo to si můžeš pořád říkat, že se máš kam vrátit :) A taky si budeš moct vylejvat srdce na blogu!
    Ještě máš na to skoro rok, tak se dopředu moc nestresuj, na to máš celé léto :D Vím, že to asi zrovna nejde, a že si asi v hlavě maluješ všechny možné katastrofické i snové scénáře, ale to už k tomu prostě patří.

    Jinak ohledně toho nekomentování, přijde mi, že lidi jsou holt čím dál tím línější číst. Nevím, čím to je, nejspíš ale větším a větším boomem vlogů a přemisťování slova do videí. U toho se člověk nemusí namáhat a hýbat očima ze strany na stranu, že. (Kdyby se to dalo počítat jako skutečná námaha nebo třeba kardio, jsem úplně nejhubenější!) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s každým slovíčkem! :)) A myslim, že bychom se tedy mohly společně přihlásit na miss....kdyby to fungovalo :D

      Vymazat
    2. Přesně :D Tak založíme Miss očních kulturistek!! :D

      Vymazat
  3. Já ani nevím, co jsem... jestli optimista, realista nebo pesimista. Někdy jsem opravdu hroznej pesimista, jindy zase realista, ale když se to týk cest, výletů a různých zážitků, tak jsem rozhodně optimista. Za pár dnů jedu do Anglie a zatím se ke mě dostavájí věci, že nás rodina, u které budeme bydlet nebude krmit, budou na nás zlý a budou nás pořád kontrolovat, třeba i na záchodě :D Ale věřím, že to takové nebude! A je dobře, že i ty veříš, že to v Americe bude super, že si to užiješ. Já kdybych měla jet do Ameriky, tak i přes veškerá rizika, bych se těšila stejně jako ty a brala to stejně optimisticky. I kdyby se ti tam stala nějaká nepříjemná věc, pořád je to Amerika, velká příležitost a pořád si to tam můžeš užít! :) Myslím, že je hrozně moc fajn, že to bereš zrovna takle! :)
    Já mám většinou u všeho hrozně velká očekávání, ale většinou se mi tam tak jak očekávám líbí, nebo se mi tam líbí ještě víc! :D Uvidíš, že to určitě bude super! :)

    Jinak k tomu P.S. taky mě někdy štve, že když si dám práci s článkem, nedostaví se patřičné reakce, takové, které očekávám... holt ne každého baví číst dlouhé články :D Já ten tvůj četla jenom z půlky (pak už jsem musela jít pryč, dělat úkoly..), takže jsem nemohla okomentovat, ale určitě si ho teď dočtu! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Jsem ráda, že nejsem jediná s takovým přístupem :) Máš pravdu, mně to přijde dost smutné...tahle lenost.

      Vymazat
  4. Ty to zvládneš, je z tebe cítit obrovské odhodlání! Jak už jsem psala minule, neskutečně se na tvoje články z USA těším. Líbí se mi, že sice mluvíš o realistovi až pesimistovi, já z tebe ale cítím optimistu :)
    A to obcházení článků znám - napíšu jeden zamýšlející se, ale všichni raději komentují ten předtím, kde je jen outfit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Držím strašně moc palečky, aby jsi to všechno zvládla a optimismus tě neopustil! Věř mi, zvládnout a vyřešit se dá všechno a ať tě za "velkou louží" čeká cokoliv, nakonec to bude jeden z nejlepších zážitků v tvém životě, na který nikdy nezapomeneš :) Je skvělý, že si jdeš za svým snem! :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3