Chaotic & Glamour

11:31 Unknown 0 Comments

 Vítám vás na nově založeném blogu, který nese jméno Chaotic & Glamour (chaotický a půvabný). Abych vysvětlila toto pojmenování: Můj životní styl je velmi neuspořádaný, bordelářslý a celkově chaotický (to slovo zní elegantněji než ostatní, proto tato volba 😜). Teď pro vysvětlení koulzelného Glamour... I přes můj messy life style vidím kousky půvabu v každé životní situaci s kterou jsem se kdy setkala a vím, že půvab v mém životě bude vždycky, život je jednoduše glamour sám o sobě ☺️ (a sakra takový deep myšlenky tu čekejte často 😁) 
Možná by vás zajímalo něco málo o admince... Moje jméno obsahuje chudě 3 písmenka (jak moc jsem všem zaviděla dlouhý jména😂), jsem Eva. Nedávno jsem oslavila své 16 narozeniny a kupodivu i prošla do druhaku na gymnaziu 👌🏼🙈 Nikdy jsem neměla žádné pořádné záliby, které by mě opravdu bavily...už dřív jsem se věnovala blogování, což byla jediná věc, která mě zajímala (bohužel mi to kedna nemila situace pod*lala a moje inspirace vymizely na rok), teď jsem zpět v plné síle a přidala jsem si jěště jednu životní lásku...Pole dance (podrobněji později). 
K tématu blogu...bude snad o všem, prostě chaoticky půvabná záležitost. (Deník, pole dance, fitness, moda, psycho články (odborně tomu říkají něco jako úvaha) a mohla bych pokracovat) 
Myslím, že na začátek bohatě stačí. Nechci vás utahat hned na uvod 😊 
Objetí do vašich chaoticky půvabných živůtků posílá -Eva  (pokud by vas zajimalo, jak moje osoba vypada...instagram: @krej.eva)
(Hlavní pravidlo blogu! ❤️)


 Vítám vás na nově založeném blogu, který nese jméno Chaotic & Glamour (chaotický a půvabný). Abych vysvětlila toto pojmenování: Můj ži...

0 komentářů:

Děkuji ti za komentář! <3